Základní pravidla a podmínky

Registrační a rezervační podmínky:

  1. Registrace lekcí může být provedena po telefonu, emailem, nebo osobně.
  2. K registraci si prosím připravte obnos ve výši jedné lekce, jako zálohu.
  3. V době registrace požadujeme Vámi vybrané datum začátku lekcí.
  4. Lekce, které neproběhnou od Vámi stanoveného data budou zpoplatněny částkou 300 Kč.
  5. V momentě začátku lekcí Vám bude přeplatek ze složené zálohy připsán na Váš účet.

Pravidelné podmínky:

  1. Lekce by se měli konat každý týden ve stejný čas od registrace (počáteční rezervací) až do konce školního roku (poslední lekce se konají poslední školní den v červnu).
  2. Lekce v době státních svátků a školních prázdnin jsou automaticky zrušeny
  3. Lekce zrušené více než 24 hodin před plánovanou hodinou nebudou účtovány, ale musí jich být méně než 25% ve dvouměsíčním zúčtovacím období.
  4. Zrušení hodiny musí být provedeno písemnou formou přes SMS nebo emailem s odpovídajícím předmětem, aby jsme mohli ověřit včasné oznámení zrušení lekce.
  5. Lekce zrušené méně než 24 hodin před plánovanou hodinou budou účtovány.
  6. Zrušení lekcí je možné upravit dle dostupnosti učitele.

Posudky:

  1. Klienti obdrží úvodní a závěrečné posouzení dovedností dítěte a jeho stylu výuky.
  2. Doplňující zpráva ohledně aktivit může být podána po domluvě.
  3. Učitelé a management bude schopen podat doplňující informace po telefonu nebo emailem.

Platba:

  1. Faktury jsou zasílány emailem každý druhý měsíc, v průběhu prvních dvou týdnů ve zúčtovacím období.
  2. Faktury by měly být zaplaceny bankovním převodem do dvou týdnů od vydání, pokud nebylo dohodnuto jinak.
  3. V případě včasného zrušení hodiny Vám bude přeplatek přepsán do dalšího zúčtovacího období.
  4. V závěru školního roku může být klientovi navrácen přeplatek, pokud si nepřeje jej ponechat do dalšího školního roku.

Stížnosti:

  1. Klient má možnost změnit učitele během prvních dvou týdnů bez udání důvodu
  2. Po této dvoutýdenní zkušební době stížnosti ohledně metodologie učitele bude řešeno následovně: a)učitel se zúčastní povinného školení, které se zaměří na konkrétní nahlášené problémy, nebo b)provedeme výměnu učitele.
  3. Stížnosti zahrnující nevhodné nebo nebezpečné chování učitele bude následovat vypovězení smlouvy s danným vyučujícím.

Vypovězení smlouvy:

  1. Včasné vypovězení smlouvy klientem je možné ve 30 denní lhůtě.
  2. V případě, že se klient, učitel nebo dítě dopustí nevhodného nebo nebezpečného chování může být smlouva vypovězena okamžitě.
  3. Pokud nedojde ke zrušení smlouvy k 1. září, bude automaticky prodloužena.
<span>%d</span> bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close